Trixie Játék Dog Activity Flip&Fun 23cm
TrixieLeírás
Activity játék kutyák számára különösen alkalmas kistestű kutyák számára társasjáték egy kúppal, valamint bemélyedésekkel és csúszkákkal csúszásmentes a gumi talpnak köszönhetően műanyag megfelel a 18. szakasz szerinti állatjóléti előírásoknak (AT) 1. Ez a játék egy közös tevékenység kutya és gazdája számára. Ne hagyja kedvencét felügyelet nélkül a játékkal! 2. Helyezze el a játékot úgy, hogy a kutya szabadon körbe tudjon futni körülötte és megtalálja az optimális pozícióját a játékban. 3. Válasszon nyugodt légkört az edzéshez. Egyszerre egy időben csak egy kutyával eddzen. 4. Válassza ki a játék megkezdésének optimális időpontját. Ne indítsa el a játékot közvetlenül a kutya etetése után. Ajánljuk, hogy várjon legalább 1,5 órát az étkezés után. 5. A kutyája túlterhelésének elkerülése érdekében csak rövid (max. 10 perces) egységben eddzen, azonban naponta többször is edzhet. 6. Mindig tűzzön ki apró célokat és ne várjon túl sokat a kutyájától. Ez mindkettőjüknek sok szórakozást fog nyújtani az edzés során. 7. Az elején segítse a kutyát a feladatban, hogy motivált maradjon. Fontos, hogy kutyája tisztességesen sikeres legyen, gyorsan, hogy valami pozitívhoz kapcsolja a játékot. A kezdeti szakaszban kutyájának is adhat egy csemegét - már a próbálkozásért is. Miután a kutyája megértette, hogy ez egy "etetős játék", gyorsan élvezni fogja a használatát. 8. Ha a kutyája nem old meg egy feladatot, segítsen neki, vagy tegyen egy lépés visszafelé a képzésben. A kutyát soha nem szabad szidni illetve megbüntetni. 9. Hogy felkeltse kutyája érdeklődését, töltse ki a játékot finomságokkal, az elején az ő jelenlétében. A nehézségi szint növelése érdekében ezt később megteheti akkor, amikor a kutyája nincs jelen. 10. Mindig kezdje a játékot egy kezdőjellel (pl. "játssz"), és fejezze be egy végző parancsszóval (pl. "vége"), ha a kutyának sikerült kivenni az összes finomságot. Amikor a kutyája engedelmeskedett a jelnek, a játék leállításához jutalmazza meg egy utolsó csemegével. 11. A képzésnek mindig sikerrel kell végződnie. Fontos: Ebben a játékban valójában nincs "rossz", vagy "helyes". Minden kutya egyéniség – akárcsak mi, emberek – és megtalálja a saját maga megközelítését. Hagyja, hogy kutyája döntse el, hogy a feladatot a pofájával vagy a mancsaival akarja-e megoldani. Ez azt jelentheti, hogy eltérhet a következő utasításoktól. Az utasítások csupán javaslatok, hogyan találjon együtt egy egyszerű és megvalósítható megközelítést a kutyájával. Fontos megjegyezni: Ne engedje meg kutyájának elvinni, vagy elpusztítani a játékot (mivel ez gyakran a frusztráció és/vagy túl sok megerőltetés jele). Jó szórakozást és sikereket kíván Önnek és kutyájának. Kérjük, az összes lépést egymás után hajtsa végre. Csak akkor emelje meg a nehézségi szintet, amikor a kutyája képes problémamentesen végrehajtani az előző edzési szakaszt. Mindegyik sikeres akció után dicsérje meg a kutyáját. Kezdődhet a képzés Egyenként szoktassa hozzá a kutyáját a játék különböző elemeihez. A hozzászoktatást több nap alatt végezze el és csak egy edzés lefutása után adjunk hozzá új elemeket. 1. A csúszkák üregekkel: a. Helyezze el a finomságokat a csúszkák mélyedéseibe kutyája jelenlétében, hogy felkeltse érdeklődését a játék iránt. b. A kutyának nem kell semmit mozgatnia, hogy megkapja a finomságokat. 2. A csúszkák: a. Töltse ki a mélyedéseket csemegékkel kutyája jelenlétében és csak félig takarja el, így a kutyája könnyebben megtalálhatja és gyorsabban ér el sikert. b. Adjon start jelet pl. 'Keresd'. Most a kutyája megpróbálja megszerezni a finomságokat. Nehézségek esetén segíthet a kezdésben. a, Mutassa meg a kutyának, hogyan tudja megszerezni a csemegét. c. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg a kutyája megérti hogyan mozgassa félre a csúszkákat a jutalom megszerzéséhez. d. A kitöltött mélyedéseket egyre jobban fedjük le a csúszkákkal. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg kutyája teljesen megérti hogyan kell mozgatni a zárt fedelet. 3. A kúp: a. Helyezzen egy finomságot egy mélyedésbe, és tegyen egy kúpot rá. Emelje fel a kúpot és mutassa meg a kutyájának, hogy mi van alatta. Adjon egy indító jelet, mint pl. 'Keresd'. Most a kutyának fel kell emelnie a kúpot, hogy megkapja a jutalmat. b. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg kutyája probléma nélkül tudja felemelni a kúpot. 4. Az elemek kombinálása: Miután a kutyája megtanulta belefoglalni a kúpot a játékba, növelheti a nehézségi szintet: Helyezze el a kúpot a csúszkák közé, és itt is rejtsen el egy csemegét. Kutyájának most meg kell értenie, hogy előbb mozgatnia kell a kúpot, hogy fel tudja fedni a csúszka alatti jutalmat.